ReNsA i RöRaN!

Idag har ja varit duktig =) Har äntligen börjat rensa bland alla mina Prylar!
Har gjort en hög för saker ja ska försöka sälja och en hög för saker ja ska slänga.
Konstigt att det kan kännas så befriande att göra sig av me saker... Har läst lite olika böcker om Feng Shui och tycker det är riktigt intressant! Men ja måste ändå erkänna att ja har svårt för att släppa taget om mina grejjer! När ja tex. lägger ett klädesplagg i min "Sälj -Hög" så kommer tanken "Men Ja kommer nog kunna använda den här klänningen på scen nån mer gång" eller "Det här linnet skulle ja ju kunna ha när ja tränar nästa gång" Nån mer som känner igen sig?
Så blir det iallafall gång på gång för mig... så det slutar alltid med att det ligger några små ynka plagg i "Släng-högen" och "Loppis-högen"
Men ja ska bli bättre på det här! Måste Utmana mig själv lite!

Sen tog ja ett ryck o drog till Sopp-station och slängde massa gamla glasflaskor som legat i en påse... ganska länge... Skönt att bli av me dem, lukta ju inte kardemumma direkt! =)

Kvällen spendera ja hemma hos ett par Vänner me Massa Härligt Snack & Grillning!
Älskar doften av Grillat! Blir lika glad varje gång ja känner den lukten PluS att ja får massa Sommarkänslor!
Ja hoppas fortfarande på att sommaren ska stanna kvar liiiiite till!

Får försöka ignorera de Höstlöv som ja redan sätt, både på marken och på min bil...
Positivt tänkande kör ja me! Gör du?

KraaaM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0