RoAdTriP!

Ida bar det iväg på en liten Roadtrip till Ikea, Alltid lika kul att åka dit o gå runt o kolla!
Även fast ja inte hade nåt speciellt att inhandla kom ja ut med en kasse i handen...
Brukar alltid bli så när d gäller mig... Fråga mina vänner... Hehe...

Konstigt nog blir ja även alltid sugen på att städa o fixa i hemmet efter ja varit där...
Så ikväll blev d ett ryck i min garderob! Min käre vän Nellie skulle hjälpa mig att sortera bort d kläder som ja inte använder men d blev inte mycket som ja kunde slita mig från... Eller va säger du Nellan?

Men nu hänger kläderna fint på galgar iallfall istället för att ligga i en enda hög...
Varför blir d alltid så?
Man hittar ju aldrig det man letar efter o ändå blir d så gång på gång...
Ska bli kul o se hur länge ja kommer hålla ordning den här gången!



Lite ordning iallafall va? =)

Körde sen ut till en tjejkompis - Elin - satt o fika o snacka en massa timmar...
Va d e underbart me vänner! Vi ska ut på Loppis-runda imorn, ska se om nån av Loppisarna e intresserade av nåt som ja ska göra mig av me, så kanske man kan göra ett byte? Vem vet?

Nu blir d sängen för min del... Zzzzzooova!



Go Natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

heh, Ikea ? minns ej vad det är ;P.
Låter kul! :D
Ha dt bra kram sofie.

2007-08-15 @ 23:59:18
URL: http://bruntoalett.blogg.se
Postat av: Nellie

Tjenis penis!!
JA nog stämmer det allt att du alltid kommer ut med tio kassar i handen...mohahaha.
Ja du e duktig som städar o fejar. Jag blir stolt över min sköna Helena.

2007-08-16 @ 09:51:29
URL: http://omeloo.blogg.se
Postat av: HeLeNa

TiLL SoFie:
Jaru, Ikea är sjuuukt kul! =)
TiLL NeLLie:
Åh, nu sträcker ja på mig!
När ja får såna fina ord från Miss Nillson!

2007-08-23 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0