UtMaNaD!

Ja har Blivit Utmanad av Zara!

Regler:
* Bloggaren skriver 8 Vanor/Fakta om sig Själv.
* Den som blir Utmanad skriver ett eget Blogginlägg om sina 8 Vanor/Fakta.
* I slutet av Inlägget skriver Du 8 personer som du vill Utmana.

1. Ja Gillar Nya Utmaningar!

2. Har Nya Jobb-Projekt på Gång vilket är Spännande!

3. Ser fram mot en Mysig Höst me Tända Ljus, Låtskrivande & Studio-Inspelningar!

4. Jag är en GoDis-Råtta! =)

5. Mår som Bäst om ja Börjar Dagen me en Promenix!

6. En Film som Berört mig Starkt är: Dagboken - Jag sökte Dig o Fann Mitt Hjärta!

7. Är mitt uppe i en Utmaning - att inte Handla Några Kläder under 1 mån!

8. Trivs Superbra med mitt Jobb som Sångerska!

Nu Utmanar Ja:
AnnA, NeLLie, SoFie, MiO, ViLda, CHriSteL, BuLLen & KaKaN

Kommentarer
Postat av: Nellan

Jag har sett utamningen och jag tar den på högsta allvar. Tack.
I like a challange!
Pöss o kram

2007-08-29 @ 11:14:25
URL: http://omeloo.blogg.se
Postat av: Sofie

jag kan inte göra dedär.. jag har bara den å nellie att utmana ;P. ni e redan de av nån annan.. kram

2007-09-03 @ 16:01:47
URL: http://bruntoalett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0