UtMaNiNg!

Sitter hemma i köket o lär in två nya låtar som ja ska sjunga på ett dop om ca 1 vecka. Underbarn och Handens fem fingrar - fina låtar! =)

Är mysigt med barn-sånger, man blir så lugn o harmonisk när man sjunger dem!
Nu ska ja strax iväg till Helsingborg o fika me lite kompisar.
Ska kolla en sista gång i affärerna idag o se om det är nåt ja behöver i klädväg den närmaste månaden för imorn e d försent!
Ja hänger på Zaras o Carros utmaning - att försöka att inte köpa kläder på en månad!
Ska bli spännande o se om ja klarar det!
Ni som känner mig vet att ja har svårt att gå in i en affär och komma ut - utan att ha en kasse i handen =)
Spelar ingen roll om det är en Mataffär, Djuraffär (fast ja inte har några djur, hittar alltid några vackra stenar eller nåt ) Pressbyrå eller klädbutik...
Men det här bli spännande, ja gillar ju utmaningar! 25 aug t o m 25 sept!
Nån mer som vill hänga på?

Kommentarer
Postat av: nellan

Hej tjejen,
Jag e fet på. DU vetju att jag gillar utmaningar jag ändå inte klarar haha.
Allvar, jag måste sluta handla skit jag ändå inte använder. Dock behöver jag lite roliga kläder till skolan...men först hårt arbete. Gå ner i vikt!!
Pussar från Stockholm

2007-08-24 @ 17:40:46
URL: http://omeloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0