Är Så TackSaM!

Imorse åkte ja med min Farmor in till sjukhuset, hon fyller 90 år i Januari och är världens Goaste Tant! =)
Hon har haft problem med hjärt-flimmer tidigare och idag var det dags för en ny El-konvertering.
Doktorerna hade avrått henne från att göra en sån just nu men Farmor som e Envis som en Åsna lyckades snacka till sig så att det blev av idag ändå!
Jag är optimist och vet att det gått bra 2 gånger tidigare men ja måste erkänna att det var jobbigt att krama om henne och säga Hej då innan hon skulle sövas, de kan ju aldrig garantera nåt... Dessutom har hon varit väldigt dålig de senaste dagarna och blivit yr bara av att gå några steg o med denna tanke va d extra jobbigt att hon skulle göra detta just nu. Men ja förstår henne, hur kul är det att fortsätta leva så när det finns hjälp att få?

Blev riktigt Lycklig när ja kom tillbaka till sjukhuset vid 13-tiden o såg att hon satt i rummet o käka lunch!
Hon betyder Såå mycket för mig!

Så idag tänker ja extra mycket på Tacksamhet för saker o ting...
E så Tacksam att ha henne kvar!


Kommentarer
Postat av: Charming man

oj, min farfar är snart 93 år och han har inte långt kvar att leva. Kul att höra att din farmor mår bra fast hon är så pass gammal:)

2007-12-11 @ 19:15:01
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Åsa

tittade förbi:) Kul att din farmor mår bra fast hon e så gammal:)verkligen kul...

2007-12-12 @ 22:07:53
URL: http://upptagen76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0