ÖveRraSkNiNgS-PaRTy!

Har haft en skit-rolig helg rent ut sagt!

Lördagen spendera ja i Helsingborg, gick på stan o Shoppa sen blev d en Go Lunch me Roligt Folk! Åkte sedan vidare mot Malmö hem till min kompis Mona. Där piffa vi till oss, kom ytterligare 2 härliga tjejer = Massa tjejsnack. Vid 17.30 strosa vi iväg o mötte upp hela ligan som skulle överraska Monkan.

Hon hade blivit grundlurad - trodde att hon skulle o spela biljard me en killkompis, Haha! Snacka om att d va kul o se hennes min när vi alla kom inrusandes genom dörren i Festlokalen. Blev en Super-Rolig kväll me Gott Käk, Gooo Dricka, Inspirerande prat o en himlans massa dans! Slagga sen hos Mona = Myspys!

Söndan börja vi brudar me en Morgonpromenad för att sedan avnjuta en Välförtjänt Frukost! Fick sen massage av en tjej som håller på att utbilda sig till Massör, så skööönt! Följande timmar satt vi & Snacka, så himla skönt att träffa BARA tjejer - timmarna bara rusar iväg!

Bra att få Sakna den man älskar ibland... även om d bara va 1 natt så kändes det lite extra när Min Älskling kom o Pussa på Mig hemma i Hallen =)

Kram från Glad Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0