NaTT-TiD!

Är fortfarande kvar i Studion inne i Norrköping, slumra till en stund o sen blev ja pigg som en Lärka! =)
Gillar verkligen att sitta uppe på Natten - Snacka, Lyssna på bra Musik & veta att man kan sova ut hur länge man vill nästa dag! Speciellt när man jobbat mycket o gått upp tidigt som ja annars  inte är så van vid... =)

Inspirationen bara Flödar för mig just nu - har skrivit ner lite nya text-idéer till min Skiva...
Ska bli kul o komma igång med inspelningen ordentligt, har varit mycket fläng under sommarn så därför har d inte blivit så mycket tid i Studion men nu kommer det verkligen finnas tid för att bara vara i Studion o Pyssla!
Kuuul!

Här kommer en Bild på MiG & Min KärleK!



Natti Natti!



 

Kommentarer
Postat av: vjollce

fan va grym din skiva kmr att vara =)...
//MVh V.B

2007-09-18 @ 15:55:21
URL: http://vjollce.blogg.se
Postat av: sofie

saknar er

2007-09-18 @ 21:31:59
URL: http://bruntoalett.blogg.se
Postat av: HeLeNa

TiLL v.B: Kul att du hoppas på D! =)
KraM!

2007-09-21 @ 19:40:33
Postat av: HeLeNa

TiLL SoFie: Saknar er Me Gumman! Hälsa Linnea!
KramiSs!

2007-09-21 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0