NeW AgE MäSsA!

Det va inte många timmars sömn ja fick innan ja skulle pallra mig upp för o bege mig till New-Age mässan.
Har alltid tyckt att det varit intressant med Hälsomässor o Andliga saker så d va riktigt kul att gå runt o titta bland alla olika montrar o lyssna på olika föreläsare.

Ja lyssna på en tjej som föreläste om Feng Shui, har läst lite böcker tidigare men kan inte påstå att jag varit så duktig på det här med att Rensa i Röran. Ja har hur mycket prylar som helst omkring mig och efter att ha lyssnat på denna tjej har ja nu blivit inspirerad till att göra ett nytt försök! =)

Sen gick ja på en Stor seans. Intressant att lyssna och se hur folk faktiskt känner sig. Mannen gick runt till lite olika i publiken o fråga vad de hette, berätta sedan om någon anhörig som gått bort plus lite råd om hur de skulle gå till väga me saker o ting i framtiden. Var en upplevelse!

Ja köpte med mig lite olika rökelser, en bok om Livs-energier och en Jättemysig Lampa.

Kan rekommendera er att gå på en New Age mässa om ni får tillfälle! =)

KrameliKram!

Kommentarer
Postat av: mio

Det låter verkligen som en häftig upplevelse!!

2007-09-30 @ 14:23:28
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: Nellan

Woah! Mässor jag älskar mässor. Låter himla intressant det du vart på.
Jag själv tog en sväng om på bokmässan i Götet. Lyssnade på Christer Fuglesang. Vilken intressanr man. Bara det att han vart i rymden gör ju att man imponeras. Killen har lixom rest i en rymdraket. Värsta grejen ba. Wooh.
I miss you a lot honey! DU måste komma ner till Skåne NU NU NU!!!

2007-09-30 @ 16:04:59
URL: http://omeloo.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej!!
Seans är intressant att gå på. Det finns seanser här i Landskrona en gång i månaden om du är intresserad. Jag var där för första gången för två veckor sen och det var väldigt givande och intressant och roligt. Jag kan berätta mer nästa gång vi ses hos Nellie. Kramar Johanna

2007-10-02 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0