RoLiG DaG!

Har haft en sån himla Rolig dag!
Åkte hemifrån lägenheten i Landskrona kl 07.30, Regnet öste ner men inte gjorde d mig nåt... Ja tycker d e Mysigt o åka bil när det regnar!

Klockan 08.30 var vi på plats i Båstad o börja rigga upp vår Musikutrustning,
stack sen ner till Radio Båstad o blev intervjuade om vad vi skulle göra under dan.
Himla trevligt folk där alltså! =)

Klockan 10.00 börja DriLL & DruLL föreställningen för ett gäng Förstånds- handikappade på Kommunhuset o dem upskatta d! J-vlar va dem levde sig in i föreställningen!

Sen blev d en härlig eftermidda me massa Musik & Dans!
Flera i publiken kom upp o gästa - Kul! Sicken Glädje o vilket härligt Gäng!

Sen åkte vi hem till ett par kompisar i Ängelholm & Käka mat - hemmagjord
Pizza = Mums o snacka några timmar!

Åh nu sitter ja här hemma i mitt kök me ett leende på mina läppar o Njuter av den underbara dag ja haft! =)

PuSseLi-PuSs!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Hillo,
Jag läste om er i tidningen imorse. Trevlit!!

2007-09-11 @ 16:00:21
URL: http://omeloo.blogg.se
Postat av: sofie

vill oxå ha en rolig dag!

2007-09-12 @ 21:45:25
URL: http://bruntoalett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0