SjuKLiNG!

Sitter hemma i Soffan med en kopp Varmt Honungsvatten. Har fått nån BasiLusk som J-vlas me Mig...
Halsen börjar kännas bättre men Förkylningen vill inte Ge me sig!
Nåt som lindrar den Bra är ett Naturläkemedel som heter: ECHINAGARD, Rekommenderar ja Skarpt!

Det är Fruktänsvärt Frustrerande att vara Sjuk när man inte "KaN" vara sjuk, har fram till klockan 14 på mig att Kurera mig sen ska ja iväg o Jobba, Schemat är späckat o inspelningen måste bli klar i tid så d e bara o Köra På! =)

Tur att man verkligen Gillar det man gör! Gör det hela lite lättare me att va Positiv o Försöka Laddda upp Batterierna som inte riktigt är som D ska just nu, men från och med NU ska ja Fockusera Mina Tankar på att Bli Frisk!
Spännande o se hur många Timmar eller Dagar d tar?! =)

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0