KväLLeN!

Kvällen gillar ja - när Människor kommer hem från jobben o varvar ner o har det bra! =)
Har varit hemma hos Mamma o Pappa o fikat ikväll.
Själv har ja ju ett lite annorlunda jobb, är Sångerska, så för mig funkar det kanske inte riktigt som för alla andra som tycker det är så himla skönt me sovmorron. Ja har ju det nästan varje dag om ja vill men dessutom jobbar ja ju betydligt senare än vad de flesta gör...

Såg lite på Outsiders, handla om en 10-åriga Flicka som blivit svårt brännskadad som liten & om en Pojke som hjälpte sin handikappade mamma med saker o ting i hemmet.
Man får sig verkligen en tankeställare när man ser såna saker... att de saker som man själv klagar på inte är speciellt stora om man jämför med andra. Men ibland är det svårt, man utgår ju från sina egna vanor o sitt eget liv... Ja ska iallfall anstränga mig lite extra för att inte irritera mig på småsaker framöver! Dessutom skänker ja alla Mina Vänner lite extra tankar ikväll eftersom ja är så oerhört lycklig över att ha just ER som Vänner ♥

Imorn ska vi till Stockholm o Spela på en Företagsfest, ska bli Skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0