Ny UtMaNiNG!

Härligt med Måndag igen!
Jag & Johan har nu satt igång en Utmaning... =)
Vi ska undvika Socker så mycket som det går fram till 28:e November när Julshowen har Premiär! Som ni alla redan vet är jag Världens Godisråtta & Älskar allt vad Godis & Fika innebär!
Så för mig lär det bli tuffare än för Grabben Min men ja ska banne mig inte ge efter!

Nån annan som vill Haka på denna Utmaning?

Känner att det är dags att börja va lite snällare mot min kropp & Rensa ut all Gammal skit som ligger o skräpar inne i den!
Så idag har ja inhandlat massa Goa Ekologiska Produkter & Roliga, Annorlunda Frukter som ska hjälpa Mig på Vägen...
Känner mig Riktigt Laddad!

Kommentarer
Postat av: Betty

Yo!

Utmaning! YEAH!

Jag kör nu socker avväjning i 14 dagar. Galet jobbigt. En så länge en dag avklarad. Nu har jag bara 13 kvar. Hade världens huvudvärk igår...usch.

Lycka till vännen!

2008-11-04 @ 05:05:12
URL: http://ugglybetty.blogg.se/
Postat av: mio

Jag ska försöka! jag började med en ful ovana förra våren genom att dricka energidrycker liknande Red Bull och det är så fruktansvärt svårt att bryta den vanan nu men jag ska försöka gå över till kaffe istället. jag blir ju ändå inte pigg av dessa dryckerna!

Vi har fastnat för er låt på din myspace och är inne där och lyssnar hela tiden nästan!! Den är så underbar precis som ni!

Många Kramar från Brastad

2008-11-05 @ 13:07:24
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0