KäNsLoR!

Är nyligen hemkommen från Studion här i Skåne, Lisa & Ja har sjungit in Stämmor hela dan & det har gått riktigt bra! =)
Ibland tycker jag det är svårt att få till en bra känsla när ja ska sjunga in i Studion men ida fick ja till det, berodde nog på den underbara Micken!

Igår var en helt Galen dag - hade 5 Gig på en Dag!
Gick upp kl 05.00...
Kl 07.00 rigga vi upp Högtalare mm i Folkets Hus här i Landskrona för att sedan kl 08.15 spela DriLL & DruLL för Förskolan & Årskurs 1, Kl 10.00 var det sedan dags för en och en halv timmes föreläsning för 2:or & 3:or & sen kl 11.30 hade vi Föreläsning för 4:or & 5:or för Alléskolans Barn. Helt otroligt vilken respons vi fick! =)

Sedan åkte vi till Helsingborg för att göra 2 Gig på Jutan - en Välgörenhetskonsert där pengarna gick till Barncancerfonden, DriLL & DruLL + att vi Spela med ett Livband, Trumslagaren.

Vissa dagar käner ja att JAG faktiskt gör något för att försöka göra denna Värld lite bättre & igårkväll kände ja Så! =)
Hoppas ni också känner så ibland!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Helena! Allt bra hoppas jag! Du jag skulle vilja ha Drill och Drull skivan til min lilla Novella, skulle vi kunna fixa det? Kanske om jag ger pengar till Lisa eller syrran och du kanske kan lägga skivan där eller skicka den? !?

Hoppas att allt är bra med dig/er:)

Kram angelica (Steffi´s syster)

2008-11-14 @ 15:34:07
URL: http://metrobloggen.se/geka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0