EN KväLL i SToCKHoLM!

Klockan har Passerat Åtta & Ja sitter i vår Lägenhet i Hammarby Sjöstad.
Utanför Fönstret Trippar Rådjur i Grönskan och Solen ger ett Magiskt Sken. På Spisen står en Kastrull med Vatten som snart Förvandlas till Te. Ikväll kommer ja Låta FilosoferingsTjejen i Mig Träda fram...

För Mig är det VIKTIGT att Ta sig Tid & KÄNNA EFTER hur Saker & Ting är.
När man är inne i en Intensiv Arbetsperiod som jag varit ett Bra Tag och som ja Kommer fortsätta Vara en Tid Framöver behövs det verkligen. Att Reflektera över Saker som Hänt & Planera in Roliga/Spännande Saker som Jag VILL Göra! Jag är Bra på att Peppa Mig Själv inför Projekt som komma Skall & är aldrig för Hård mot Mig själv utan Försöker istället Se det Bästa i Mig utan att Jämföra Mig med Andra!

Ja Hoppas NI också är Snälla Mot er Själva & Ger er den Tid Ni är Värda & Njuter lite extra av VAD just den här Dagen har Gett er!

GoA KraMaR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0