SHoPPiNG!

Även ida har ja Lullat Runt i Mitt Hem & Gått Runt i ett Mys-Rus... MMM!
Strax åker ja in till Norrköping för att Kolla Runt, Få Inspiration & FörhoppningsVis Hitta lite Nya ScenKläder!
Det sköna är att de Byggt ut ett Stort Shopping-Centrum innan Stan & idag känns det som att det är dit vi vi Väljer att Bege oss. Annars är ja mer för att Gå inne i Storstäder & Shoppa men ida är ja inte Sugen på att Stå i Bilköer & Betala nån Dyr ParkeringsPeng (De har höjt Priserna i Typ hela stan känns D som) så då passar Ingelsta Shopping med FRI Parkering alldeles Utmärkt! =)



Hoppas på att Kunna Visa upp Lite Fina Köp Senare ikväll! =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Fina! :)



suckar

Jag har sökt till fritidsresor, som sökte showartister till sommaren, fick svar idag att jag inte fick det.

Har mailat Wallmans både i (Åre? tror jag det ligger..) och i Helsingborg och till chefen för Wallmans och skickat med cv och berättat om mig och allt och sagt att jag skulle vilja jobba på Wallmans, varsom helst. Fick svar att de inte behöver folk någonstans just nu. Och ja. Har kollat upp på olika resebolag och sånt, men nej ingenting ännu. :(



Guud alltså.

Jag ska börja ta sånglektioner (så fort jag får pengar) och dansa skiiiiiiiiitmycket själv, så ska jag SÅ SMÅNING OM verkligen vara med i någon show av något slag. Gud vad jag verkligen verkligen vill det! :(



Ha det bäst! Vi hörs och ses snart hoppas jag.



MÅnga kramar!

2009-12-01 @ 16:25:34
URL: http://musicfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0