VåGa SaTSa!

Dagarna Rullar på & Ja Börjar komma in i Mina Nya Sköna Rutiner =)
Gillar att Mitt ÅR är Uppdelat i olika Perider då ja Får Möjlighet att Göra Massa olika Roliga Jobb & Projekt!

Idag Känner ja för att Peppa er som har en Idé eller en Dröm att Ta er ett Steg närmare den!

Ja tycker det är Underbart att ha ett Eget Företag då man kan Styra sina ArbetsTider Själv & Tiden som man Lägger ner på att "Jobba" känns så Mycket bättre när du Jobbar för Dig Själv!

Så om du har Funderat på att Starta Eget, Fundera ut & Skriv ner:

* Vad DU har för Speciella Egenskaper &
* Vad DU skulle vilja jobba med för Något

Allt går så mycket lättare om man Tycker det är Kul & När man kommer
på Nya Idéer får man så Mycket Energi att det Vissa Dagar inte ens
Känns som att man Jobbar...

En hel del Varna mig för att Starta Eget Företag när ja kom hem efter att ha Jobbat som ShowArtist Utomlands i 5 Månader.
De tyckte att ja kunde börja med att Jobba med Musiken vid Sidan om ett annat Jobb så att ja hade en "Säker" inkomst. Ja förstår att deras Tanke var God men hade ja Lyssnat till dem kan ja Lova att ja inte Varit där jag är idag!
Det behövs Tid & Mycket TRO till det man vill Göra och Ja kände att ja ville
satsa 100% så det Gjorde jag och idag är Ja så Glad att ja Lyssna på Det ja
Själv Trodde på!

Idag jobbar ja med Mina egna Projekt & Varumärken och kan Leva på det. Många gånger får man frågan om man Verkligen jobbar med "det där" på Heltid & Svaret känns alltid lika Självklart för Mig! =)
Vissa Perioder är det Lugnare med Spelningar, exempelvis i Januari och Februari men då är det ju perfekt att Sätta Nya Mål, Vara Kreativ & Planera in Vad som Komma Skall!

Ja önskar er Alla Lycka Till!
Tror man på Nåt Tillräckligt Mycket & är Villig att Jobba för det så Går det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0