BokReA!

iNatt kl 24.00 Börjar den på Bokia här i Landskrona! =)
Det blir Premiär för Hella Bella! Har inte Pallat mig iväg NatteTid tidigare år men NU är det Dax! Tycker om att Gå & Strosa i BokAffärer... När ett BokOmslag Fångar Mitt intresse kan ja ibland köpa just den Boken utan att Ta reda på vad den handlar om - Spännande tycker ja! Ibland är Boken bra & ibland mindre bra men det är ju själva Känslan av att inte Riktigt VETA som e Själva Grejjen =)
REAN Knasar till det i Mitt Hjärnkontor - Har ofta en Tendens att tänka "Jomen NU när det är REA får ja ju passa på" så ja lär nog komma hem me rätt Mycket nya Böcker!

Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring?


CARPE DIEM!
Ordet har en extra stark betydelse för mig just idag för imorn börjar Ja en Ny Utmaning me Några Vänner! Så Snart blir d Svull-Tajm här hemma, Per ska baka mina Favvo-Muffins, har tjatat som en Galning på Honom att ja ska få hans Recept men det är HEMLIGT... *SucK*



Tur är kanske D för annars vet i F-N hur ofta ja skulle baka Muffins! Haha!

Kommentarer
Postat av: zara

bok-rea är roligt :) Have fun!! Ska skicka halsbandet, men kuverten är slut hemma & i affären här i Färlöv :( Tokigt!! Men så fort dom får in de så..

Kram

2009-02-24 @ 21:40:07
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0