TaGGa NeR!

Har nyligen varit och StorHandlat och idag menar ja verkligen STORHANDLAT!
Kändes som om Varorna aldrig skulle ta slut när ja stod & Lasta upp dem på Rullbandet. Sen gick det ju inte Snabbare av att Folk bakom mig Stod & Sucka o Svor... Ja menar måste man Storhandla så måste man!
Fick ändå Chocken när ja skulle börja packa ner mina varor & insåg att ja Mina varor tog upp båda Rullbanden - alltså båda Sidorna! Ouuupps då, tänkte ja. Tror ni de irriterade Mäniskorna som stått bakom mig i kön blev Gladare när de såg det?
NEJ - De lyckades tom med att få mig att känna dåligt samvete & Det är ju Helt Sjukt!
Nu väljer ja att Skratta åt hela Situationen - Det är ju Fredag! =)
Hoppas att Folk kan Tagga ner & Njuta lite av Livet medan de står i en Kö istället för att stå & Reta sig på massa saker!

Nu ska ja ner till Stan & Fika me Nellie!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: zara

ni kan verkligen inte alls haft NÅGONTING hemma :) Har aldrig handlat så mycket..Kram

2009-02-20 @ 21:10:00
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0