På TåGeT!

Har man med sig en Dator + ett Trådlös internet är det svårt att Låta bli att Använda det på en TågResa på 4 timmar =)
Gillar Stämningen på Tåg, speciellt på det här Tåget som inte är X 2000.
Härligt & Lyssna till vad Människor pratar om, Kolla in Nya Ansikten & Få ett Leende från en Främmande Person...

Det påminner mig om när ja åkte o Hälsa på mina Älskade Johan i Skåne när vi gick i Gymnasiet. På den Tiden hade Vi ett såkallat "DistansFörhållande"
Ordet Klingar lite konstigt mina öron, låter inte så Romantiskt men det var det. För oss Funka det Hur Bra som helst, hade tid för att umgås med Vänner (vissa vänner gled lätt ifrån en på den tiden när de fått ett seriöst förhållande) & att få Längta efter sin Älskade var inte heller fel. LÄNGTAN är för mig något Positivt som gör att ja kan Uppskatta saker mer. Än idag när ja tittar på Johan kan ja Tänka "Vad jag är Lycklig som får vara Honom Nära"

Nu har ja passerat Hässleholm och är snart framme vid min Slutdestination.

Hoppas Ni får en FiN LördagsKväll Gott Folk!

Kommentarer
Postat av: zara

Ni är så fina båda två & jag beundrar er :) KRAM!

2009-07-18 @ 19:04:29
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mio

Håller med Zara! Vi saknar er! Massa kramar från brastad

2009-07-18 @ 19:52:26
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0