GRaTTiS ÄLSKaDe SySTeR!



Idag Fyller Min Fina Syster 23 År!


Önskar att ja kunde vara i hennes Närhet & Fira Henne denna dag men istället befinner ja mig i Skåne för att Jobba...

KRISTIN är en Människa som Utsrålar sån Glädje! Hennes Ögon är bland det Vackraste ja vet & fast hon är Min LillaSyster kan hon ändå alltid ge mig de Klokaste Råden!



Vi e Lika Galna båda Två & Har Sjukt Kul Tillsammans!
Sång & Musik är ett HjärteProjekt för oss Båda & Vi har Många, Roliga, Gemensamma GiG i Bagaget! Hehe!
Numera är vi båda Egna Företagare & ja Diggar Syrrans FöretagsNamn eftersom det är SÅÅÅ Klockrent - "DEN SJUNGANDE FRISÖREN"

Är Så Lycklig över att Få Vara StoreSyster till Denna Underbara Tjej!



KäRLeK!

/ HeLeNa

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Va fint skrivet =)

Massa Grattis Till Henne !

Ha en skön Midsommar !

Puss & Kram <3

2009-06-18 @ 18:18:37
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: SysTerYsteR

Tack för de fina orden!



Tack tack tack!



Hade en underbar födelsedag och blev otroligt glad för din present!



Är så lycklig att ha dig i mitt liv!

Kram Kristin

2009-06-22 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0