TV-INSPeLNiNG!

Hej Mina Vänner!
Tiden bara rusar iväg & jag har under de senaste 4 dagarna precis hunnit med att Äta, Sova, Packat Bilen, Packat ur Bilen, Jobbat & Kört 150 mil...

Just nu befinner ja mig i Stockholm i mitt 3:e hem, Japp det stämmer! =)
Under 3 månader Hyr Johan & Ja en Lägenhet i Stockholm i samband med inspelningen av Säsong 2 - Boom Shakalack.
Idag var vår PremiärDag med Tv-Teamet & vi har haft det KanonBra!
2 SuperGoa Tjejer i Åkersberga har skrivit en Fräck låt som kommer bli hur bra som helst! En Massa Toner & Ackord Drillar runt i mitt Huvud... Imorn blir det Studio-inspelning med Tjejerna!
Känns så kul att vara igång & Inspirationen Flödar!

Hoppas allt är fint med er!

GoA KRaMaR!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hola !!!



Hoppas allt går bra för er ,long time no see :)

2009-06-09 @ 08:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0