AMMoNiAKFRiA PRoDuKTeR!

Känner att jag vill Dela Med Mig av ett bra Tips till er alla!
Min Syster jobbar som Frisör och hennes Utbildning var inriktad åt det lite mer Ekologiska hållet vilket ja tycker är Toppen! =)

Jag har så länge ja kan minnas varit Allergisk mot exempelvis både Apelsiner och Tomater MEN sedan ja börja använda AMMONIAKFRIA PRODUKTER hos Frissan så har ja kunnat äta båda de Sakerna UTAN att få Någon Allergisk Reaktion!
Jag har dessutom fått mycket Bättre Hy & Behöver inte alls Smörja in Min Kropp lika mycket som ja gjorde Förr.

Har DU själv upplevt att Några Dagar eller Någon Vecka efter du Färgat Håret hos Frisören känt att Du fått Problem med din Hy eller att det helt enkelt inte känns bra i Kroppen?
Det KAN bero på att Ammoniak stannar kvar 6 månader i Kroppen & ÄR INTE speciellt Bra!

Så Ja Önskar att Ni ALLA provar på AmmoniakFritt nästa gång så kan ni ju se om NI känner nån skillnad! =)
 

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Fan va coolt! Att man kan bli påverkad så mkt av något man inte tänker på eller inte äns visste fanns ! Jag hade ingen aning om att det fanns nått som hette amoniak. Men va skönt att du kan äta sånna saker som du varit allergisk mot =D

2009-03-25 @ 18:36:56
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0