KäRa LäSaRe!

Nu har ja Bloggat i ca 1,5 år & Senaste Tiden har det blivit en Daglig Syssla.
Härligt att Sitta ner en stund, Skriva av sig & Reflektera över Dagen som gått.
Sen är det ju Roligt för man kan ju verkligen kolla upp vad man gjorde för t ex ett år sen, Uppdatera Minnet & Njuta lite extra! =)

En Tanke som slog mig är att Ja själv läser en del Bloggar som ja inte alltid lämnar någon kommentar i.
Mina Läsare har hela tiden ökat & det vore kul & få reda på vilka NI är.
Så min fråga till er...

Vilka är NI?
Ni behöver ju inte skriva värsta inlägget men en liten Kommentar hade gjort mig Glad!

KraMeLiKraM!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Ida heter jag. Bor i Mjölby. Jag har läst din blogg ett tag och skrivit nått inlägg nån gång tror jag. Men nu när du ville veta måste jag bara skriva några rader känner jag. Måste tala om varför jag läser din blogg. De va så att pappan till min son såg dig på tv en dag och tyckte att jag skulle klippa mig som dig. Jag hann tyvärr inte se utan började söka på nätet efter dig och programmet du var med i. Då hittade jag din blogg och kollade igenom för hitta någon bild att visa frissan. Sen har jag liksom blivit kvar. Gillar att vara här. Nu har jag fortfarande inte kommit iväg till frissan men hoppas på att göra de snart... Kram/Ida

2009-03-09 @ 20:12:55
URL: http://Idaslillaliv.blogspot.com
Postat av: Sofia

Självklart hänger jag med i din blogg vännen! :)

Typ.. dagens ljuspunkt här i Dubai, och så besviken man blir när du inte uppdaterat den! :P



Ses i sommar vännen! <3

Miljoner kramar!

2009-03-10 @ 06:19:10
URL: http://musicfia.blogg.se/
Postat av: frida

klart ja läser din blogg hjärtat, hur ska ja annars veta vad ni sysslar med när ni inte är i kolmården??? saknar dig ska du veta och jag tycker att det är road trip dags snaRT!!! kram på re(linus hälsar)

2009-03-10 @ 07:32:02
Postat av: kattis och maya

hej jag läser din blogg och jag vet att jesper oxå gör det ibland.

kram

2009-03-10 @ 08:54:37
URL: http://katarinaahlm.blogspot.com
Postat av: HeLLuR

Hej alla BloggLäsare!



IDA - Kul att du hittat hit & att du Diggar min Frilla =)



SOFIA - Dagens Höjdpunkt att vara här... Det va inte fy skam att höra, Tackar ja verkligen för Vännen! =)



FRIDA - Du Galna Tjej =) Saknar dig Massor & Tycker verkligen vi ska styra upp en Road-Trip snart, Va sägs om i April? Hälsa Linuuuus!



KATTIS & MAYA - Hoppas allt e fint me er! Va Fin er Maya är! =) Hälsa Jesper!

2009-03-10 @ 15:16:20
Postat av: zara

Jag tittar in här med jämna mellanrum för att se hur ni har det och vad ni hittar på..

Men snart ses vi, det ska bli skoj!

Kram

2009-03-11 @ 09:17:04
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Henrik Ståhle

Första gången jag hörde talas om dig var via din pojkvän. Jag gillade verkligen Johan när han var med i Fame Factory eftersom han var sig själv och verkade vara en helyllekille som brydde sig om andra med t.ex. Mr Perfekt-projektet och framförallt skrev bra musik. Första gången jag såg dig var på en Drill och Drull-föreställning och jag blev imponerad över hur bra ni var på att jobba tillsammans med barnen i publiken. De andra var jätteduktiga, men du överglänsde dem och hade en imponerande kontakt med barnen.



Jag hoppas och ser verkligen fram emot att eventuellt någon gång få förverkliga min Drill och Drull ide tillsamman med Johan och dig!



Ha det super!

2009-03-12 @ 21:22:09
Postat av: mio

och här är jag :)

Ktam på er!!

2009-03-14 @ 22:35:19
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: Marko Huttunen

Jag läser ibland när jag får tid och kommer ihåg :P

2009-03-16 @ 13:40:49
Postat av: HeLLuR

ZARA - Skoj att du gör det! =)



HENRIK - Va Glad ja blev över dina fina ord! Tack!



MARKO - Kul & Höra! =)

2009-03-17 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0