GRaTTiS PaPpA!



Önskar att ja kunde vara uppe i Kolmården & Fira Papsen som Fyller år idag men istället får ja sitta här i Skåne & Kolla på Lite Kort!





Ja har så Sjukt Kul Me Pappa & Hans Humor har Smittat av sig på Mig...



Vem är den Fula Kvinnan bredvid Pappa?

Historien bakom den här bilden är så Himla Rolig! Jag var med i en Julshow på Borgen i Norrköping och i ett "Set" Klädde ja ut mig till en Ful DansbandsBrutta som Mingla runt i Publiken till att börja med. Numret fortsatte med att ja Snodde Micken från Grabbarna i Julshowen & Tillslut blev ja utkastad av Vakten! Ingen i min Närhet visste att denna Brutta var JAG, det va så Kul att se Pappa & Hans Sällskaps Reaktion när ja kom fram & Börja Snacka & Psyka mig me dem... HAHAHA!

HAN har under Hela vår Uppväxt Varit en Toppen-Pappa som alltid Ställt upp till 100%! Rolig, Härlig, Glad, Positiv, Galen, Snäll, Rättvis, FantasiFull, KärleksFull - ja skulle kunna räkna upp hur mycket Fina saker som helst... Han är även Son till Den Underbara Kvinnan som sitter till Vänster på bilden här nedanför, Min Farmor Hanna. Vi är alla så Stolta över att PAPPA blev ÅRETS SÄLJARE PÅ POSTEN förra året - Det var han så Värld!



Dessutom beundrar ja Honom för att vara en sån Fantastisk Man till Min Mamma!
Mer Romantisk & Stöttande Karl får man leta efter...





Är så Lycklig över att JA fick bli 1 av alla i Familjen RASK! =)


Kommentarer
Postat av: frida

Hej gumman, jag blir alldeles rörd av att se dina bilder på dina föräldrar, världens härligaste människor som verkligen njuter av varandra och livet. JA VET VART DU HAR FÅTT DIN HÄRLIGHET IFRÅN!!! kram på re /// ses i kolmården;)

2009-03-19 @ 07:23:12
Postat av: Nellie

Vilka härliga familjebilder!!!

2009-03-19 @ 08:13:35
URL: http://www.lykkeliam.blogspot.com
Postat av: HeLLuR

Hej BruDaR!



FRIDA - Tack för ditt fina inlägg!

Ja är så Glad & Tacksam för Mina Föräldrar! =)



NELLIE - Tack! =)

2009-03-19 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0