SkRaTTaNFaLL!

Åh vad ja Skratta på Bion! Visst var det en del Roliga Repliker under Filmens Gång men Ja & Bio-Publiken Skratta åt nåt helt annat...
Det var på ett Hjärtligt sätt åt en Person i Publiken vars Garv var något mitt öra aldrig Upplevt förut. Lätet var som en Blanding av en Gris Grymtande & en Häst Gnäggande! Ja kunde inte sluta Skratta, Tårarna Rann & Ja kände hur Skrattet fortsatte att Bubbla inom mig! UNDERBAR KÄNSLA!
Samtidigt kände ja mig lite Taskig eftersom Personen ifråga förmodligen märkte att Hela Salongen Skratta på HANS eller HENNES Bekostnad men ja hoppas ändå att HAN eller HON förstod att vi inte mena nåt illa! Efter SkrattAnfallet kändes det som hela Bio-Salongen var som en enda Stor Familj, Märklig men Skön Känsla!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Vilken mobbare du är

2009-03-23 @ 09:11:25
Postat av: Anna Thörnkvist

Haha! Det där har jag okcså varit med om xD man vet liksom inte om man vågar garva, men kan ändå inte hålla sig! Haha, hoppas filmen var bra ! =D

2009-03-23 @ 13:46:55
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Anna Thörnkvist

Haha! Det där har jag också varit med om. Jag visste liksom inte om jag vågade garva, men kunde inte hålla mig tillslut iaf. hehe, hoppas filmen var bra! Det verkade bra på reklamem =P

2009-03-23 @ 13:49:16
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0