ATT KuNNa PåVeRKa!

Jag är så Lycklig över att ja Jobbar Me det ja gör! Att få Träffa så Mycket Härliga Människor som berättar för en hur ens egna Projekt påverkar Dem & ger dem Glädje - Känslan av att höra det är Underbar! =)
Igår Träffa vi 3 Tjejer vars Föräldrar berätta att DriLL & DruLL var deras absolut Största idoler & att de Längtat efter DriLL & DruLL sen förra Sommaren. Senaste veckan hade de varit Glada, Spralliga, Förväntansfulla & Pratat om att det snart var dags. Att sen se hur dessa Barn Lyser upp när vi kommer ut på Scenen, hur de Sjunger med i Låtarna, Frågar en massa Söta Frågor & Vill Krama en hela tiden gör att man blir alldeles varm i Själen!

Jag är en riktig idésprutare när det gäller Nya Projekt vilket ibland kan vara Frustrerande eftersom ja GÄRNA vill sätta igång me allihop på en & samma gång! Det blir ju inte Lättare av att ja Lever ihop me en Människa som också tycker det är Kul & som dessutom får upp massa roliga idéer på hur man kan bygga vidare på de olika Grejerna =)
Just nu har vi så Fullbokat som det kan bli, från och med NU fram till September avlöser Jobben & Projekten varann vilket är Superkul men det innebär också att Mina Nya Projekt måste Vänta. Ja tror ja behöver Lära mig att ha Is i Magen & att inte allt behöver sättas igång just när idén Föds men det är svårt när man tycker det är så Kul & när Adrenalinet kring idén börjat Pumpa...


Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Gud va härligt att det går så bra för er !

Man blir glad bara av att läsa dina inlägg!

HiHi =D

Ha dte bäst ! =D

2009-05-18 @ 09:22:06
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: mio

Vi är åxå glada över att det går så bra för er :) och ni är så goa människor som utstrålar så extremt mycket positiv energi! Jag är helt säker på att ni har påverkat Emelie och stärkt hennes självkänsla. Jag är så glad över att vi skrev de breven till johan när han var med i FF för det är värt så mycket att ha kontakt med er!! Var rädda om er så ni inte "går in i väggen" Massa kramar från oss!!

2009-05-18 @ 19:16:38
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0