MySKVäLL i HuSeT!

Det är Sjukt vad Vädret kan Slå om Snabbt, Slutar aldrig Förundras av Vår Häftiga Jord! =)
Jag som verkligen Välkomnat Våren har Lagt upp alla Mina Varma Jackor på Vinden & idag fick ja Huttra ordentligt i Min Tunna Jacka!
Desto Mysigare var det att komma Hem, Fick ett Ryck & Tände Ljus i Hela Huset, Älskar Levande Ljus! Alldeles nyss var Mamsen här på Kvälls-Te... MMM!

Nu ska Förbereda mig inför Morgondagens Möte i Stan... Vi ska till SKANDIA TEATERN & Snacka "Buisness" som TeaterDirektören Carina kallar det =)

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Nu blir jag nyfiken ! Vad ska ni göra på Skandia ?Du får berätta ! Kram Kram ! =D

2009-05-07 @ 19:26:26
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0