RoLiG FReDaG!

Idag var ja uppe med Tuppen igen, skumt att ändra om sina Tider men ja har märkt vad mycket mer ja kan få gjort på de där 3 timmarna som ja annars bara Ligger & Göttar mig i Sängen...

Idag ska vi ut på en liten Skol-Turné, vi kommer lämna ut lappar till alla som är intresserade av att vara med i Boom Shakalack sen kommer vi även berätta om vårt MusikKollo som vi anordnar här uppe i Kolmårds-Trakten. Eftersom det blev så Lyckat i Skåne förra året & såg hur kul Ungarna hade med Varann så vill vi kunna erbjuda Kidsen detsamma här uppe, så i år blir det 4-Kollo Veckor för mig, Så KuuuuL! =)

Sen blir det hem till Farmor igen, känner att ja vill Prioritera att vara me Henne så mycket som det bara går nu eftersom hennes Hjärta blivit så dåligt. Hon säger ofta: "Åh, ja blir så Ledsen, vore det inte för det här gamla Hjärtat hade ja orkat med hur mycket som helst" Det stämmer verkligen för hon är den Piggaste 91-åring ja nånsin träffat! Gör så ont i mig när hon säger så för är det ett Värdigt Liv när Hjärnan är Pigg som en Lärka men Hjärtat inte Pallar? Hon lever iallfall på sina "Bra dagar" som hon kallar det och idag hoppas jag att hon har en bra dag så att vi kan Prata mycket & kanske att hon orkar med på en liten Promenad?

På Kvällen drar Johan & Ja till Linköping för att Träffa ett av Sveriges Roligaste Par:



Ninna & Jocke!
Bilderna visar när de var After Dark på en SchlagerFest & Tog hem Segern!
För övrigt har de 3 SuperGoa Ungar som ja Längtat så Mycket efter!

Känns som det kommer bli en Riktigt Lyckad Fredag! =)

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Vet att Sofia och några kpmpisar till henne som spelar instrument var intresserade ! =D Jag hörde bara lita snabbt om det, men de är väl 4,5 st =) Nån spelar gitarr, en piano, en trumpet, o sen Sofia som har sax..jag vet inte om det var nått mer. Men när är sista datumet de kan anmäla sig ? =) Kramisaaaar !

2009-05-08 @ 17:51:02
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0