ETT UNDeRBaRT MiNNe!

Det som är så Roligt när ja StorStädar är att ja ALLTID hittar Saker som ja Glömt bort... Igår Hitta ja ett Foto-Kuvert som vi fick med oss från Hotellet i Mexico.
I det Låg en Skiva & ja mindes inte vad det Var för Bild...
När ja La in den på Datorn blev Ja Varm i Själen när Den Här Bilden Kom Upp!



Vi hade 2 Underbara Veckor i Mexico & Ja Rekommenderar Alla att åka dit NånGång!

Jag Ler för Mig Själv & Tackar Universum för att Ja Mötte Johan på Bryggan i Landskrona den där SommarDan för 12 år sen...

Kommentarer
Postat av: mio

Förstår jag verkligen att du gör! Tackar också universum för det för ni passar så bra ihop, lika underbara och goa är ni!! jag vill också vara kär och lycklig :o)

Bilden är verkligen jättefin!!

Kramar från oss till er!

2009-10-22 @ 22:21:23
Postat av: Linda Berggrensson

Underbar bild, så vacker, varm och kärleksfull. Det finns en mening med det som sker... var rädda om varandra. Kramar

2009-10-22 @ 22:27:13
URL: http://lindaberggrensson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Va rädda om varann!! Jag saknar er..

Puss o Kramar!

2009-10-22 @ 22:33:32
Postat av: mr.Nisse

Rrrrrrr johan är Heeeeeeeeeeeeet ;)

2009-10-23 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0