FiNa MäNNiSkoR!

Det var så Mysigt att Leka me Lilla Liam
Häftigt hur Mycket Kärlek man kan Känna inför en sån Liten Krabat!

 

Att Se På när min 91-åriga Farmor Lekte med Liam - 1 år

var också en Fantastisk Syn.



Farmor var så Upprymd & Glad när vi åkte därifrån och det
Var Kul att kunna Förgylla hennes Dag!
Hon berätta om ett av sina första Minnen med Liam
när han bara var några månader gammal
Han Titta på Henne & La sedan sina Händer på Hennes Kinder.
Det Minnet Lever hon på än idag! =)

Är så Glad att ja har Min Underbara Farmor Vid Liv, Hon Betyder så Mycket för Mig!

När ja skulle åka hem Gav Hon Mig Några Röda Rosor som ja Fick ta med Mig Hem
De står Här Framför Mig på Köksbordet & Påminner mig om Henne!

Kärlek är Underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0