PReMiäR!

GoMorron GoMorron!

Sitter på HotellRummet & Känner Mig Mätt & Glad efter en God HotellFrukost.
Igår bar det av mot Stockholm igen.
EfterMiddagen Tillbringades med Zara & Emil som var på besök i Stockholm.
Deras Barn var med & det va Mysigt att få se deras Vackra Tvilllingar Live! =)
Kl 18.00 gick vi på Bio & såg "FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN"
Stark Film som ja Rekommenderar att Se framför Bioduken!

Efter Bion skjussa vi hem Våra Vänner för att sedan Styra Bilen mot Söder.
Där Spela Våra Vänner: Maja Alderin & Mattias Holmgren.



Blev Inspirerad av Deras Låtar & Sättet De Framförde Dem På, Båda känns så Naturliga på Scenen!

Idag är Johan & Ja LEDIGA & Kommer Fira Hela Dagen! Kl 18.30 Möter vi upp Tv-Teamet för att Käka, Kolla in Första Avsnittet & Sedan ha PremiärFest med Dem!



Foto: Leo Erdefelt

iKVäLL KL 18.45 På SVT B!


Kommentarer
Postat av: Berggrensson

Premiärfest??? Ehh...;) Kan ni komma till oss också?

Hoppas ni har en supergo fest så hörs vi när ni kommer till Skåne =) Kramar till er!

KANON!!!

2009-10-06 @ 20:37:12
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

TACK för ditt tips om programmet inne hos mig! Är inte ofta man som vuxen skyndar till tv-soffan när det vankas barnprogram! Men det gjorde jag idag minsann! Haha! :-D

Och med putsade glasögon tyckte jag se ett eller två armband på själva introt?! Eller såg jag fel?

Mattias tyckte jag var knäpp där jag satt..

-DÄR är de!! Tror jag?! Eller?! Jo? Nej? Jo...? Mattias, titta på hennes arm!!! HJÄLP mig då? TITTA!



Hahaha! ;-)



Och så stolt jag kände mig sen då! (Om det nu vaaaar armbanden vill säga! Haha!)

Och vilket mysigt program!

Och vilken duktig kille! Kunde alla möjliga instrument! Tufft!

Och vad duktiga NI var! Pedagogiskt!

Vilket skoj jobb ni måste ha!



Kram till dig! Och tack för att du tipsade om programmet!

2009-10-06 @ 22:15:54
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: mio

Jättebra som vanligt! Intressant att få veta hur allt går till! kramisar från oss!

2009-10-07 @ 08:48:27
Postat av: anna

åå vad bra avsnitet var nästa vecka eller jag menar nu på tisdag kommer ju Adam bejstam att vara :) komentera min blogg coolanna.blogg.se plisse

2009-10-11 @ 18:09:17
URL: http://coolanna.blogg.se/
Postat av: Fiolla

Heej!! det är så att jag och en vän vill spela in en låt och undrar om ni kan hjälpa ?? oss typ att spela

in den :) vad är erans nummer så man kan ringa och prata om det ?

2010-09-15 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0