TjoOHOo!

Sitter i vårt Mysiga Kök i Landskrona & Lyssnar på den Första Mastrade Låten som kommer vara med i Avsnitt 1 av Boom Shakalack. Helt sjukt vilken skillnad det blir när man ställer Nivåer på olika instrument & Gör så att Ljudbilden blir så bra som Möjligt! Johan har Utvecklats enormt som Producent & Det är så Kul att Se Honom Jobba i Studion! =)
Ja blir varm inombords när ja hör Joels vackra röst & när ja Tänker tillbaka på Veckan vi var hemma hos honom & spela in, Sicken liten Poet!



Boom Shakalack har Nypremiär Tisdagen den 6:e Oktober kl 17.45 - SVT B!

Idag blir en Bra Dag, det känner ja i HELA Kroppen!
Det Pirrar & Det Känns som nåt Speciellt kommer Hända, Vet inte Vad & Vet inte När men ibland får ja såna Vibbar & De Brukar Stämma!
Ja är en Drömmare som vill Leva Mitt Liv fullt Ut, är det något ja VILL Göra så är ja inte Rädd för att Satsa & Göra Vad ja kan för att verkligen Nå dit! När ja Tänker Tillbaka på Några Roliga Projekt ja Jobbat Med & På de Underbara Människor ja fått Förmånen att Träffa så Inser ja att Det är Drömmar ja haft som blivit Verklighet!
Jag är så Glad över att jag Känner sån Sann Lycka & att Ja får Jobba Med det ja Verkligen Tycker Om.

Ja Önskar & Hoppas att Ni också är på väg dit era Drömmar vill Ta er!




Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Åh, va underbart!! När du skriver det om att du inte är rädd för att satsa, och att du har haft drömmar som blivit verklighet, och att du är så lycklig över det..det bara spritter i hela kroppen på mig! Det är precis så jag känner!! Även om det är många år kvar tills jag kan börja arbeta så känns det nästan redan som att det kommer lyckas, och att mina andra drömmar som jag har, förutom den som redan blivit sann, med Julshowen o det, att dom också kommer bli sanna =) Och jag är så glad bara! Att jag har det intresset jag har, och att det redan går sa bra =) Ni ska veta att ni är riktiga förebilder, du & Johan =). Tycker om er så himla mkt ! Puss & kram ! Vi ses på spökvandringen om inte innan :D <3

2009-09-16 @ 16:09:03
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Mr.NissePissePäronPun

Hola baby!!



Jaha när skall vi traffas ,var några månader sen nu ju

2009-09-16 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0