VäLKoMMeN HeM KäRa VäN!




I onsdags efter Tv-inspelningen drog vi till Uppsala. Min BarndomsVän Lina bor där sen en tid tillbaka & Vi skulle Överraska ELLA som nyligen kommit hem från Mexico efter att ha jobbat där i 7 månader. Ella kom till Lina lite tidigare på eftermiddan eftersom hon ska bo hos henne en tid framöver.
Det hon inte visste var att även Ja skulle dyka upp... HiHi!
Hennes reaktion var nog bland de bästa ja nånsin upplevt. När ja vandrar upp i Trapphuset på väg upp till Lina så möter ja Ella i Trappen. Hon tittar lite snabbt & säger "Hej, Hej" eftersom hon tror att Jag är en Granne som kommer Gåendes. Sen tar det fart i hennes Hjärnkontor & hon stannar upp, ser helt Snurrig ut & skriker ut "MEN DET ÄR JU DU" och så ger hon mig världens BamseKram samtidigt som Hon bjuder på sitt Underbara Skratt! Sicken Lycka att få Krama om Henne igen!
På kvällen blev det Go Mat, Massa Prat & en hel del Vin!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken mysig blogg du har, du skriver jättebra. Detta är mitt första besök men absolut inte det sista!



Hälsningar,

Jenny



http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

2009-09-16 @ 10:56:22
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0