EN RiKTiGT UNDeRBaR DaG!

Imorse Vaknade jag Pigg & Lycklig kl 09.00! =)
Ja Njöt sedan av det Vackra Vädret genom Mitt Öppna KöksFönster medans ja Plocka fram en STOR och GOD Frukost till Mig o Johan.

Efter Frullen gick vi igenom vårt kommande, än så länge Hemliga, Projekt
och Finjustera det sista i Texten inför det Viktiga Mötet på Tisdag.

Klockan 14.30 drog ja sedan iväg till Helsingborg för att hämta upp
Min GOA Vän, Lisa, på Jobbet. Vi Käka sedan en Sen Lunch på Mezzo´s Uteservering i det Härliga Vädret... MMM!



Efter Några Timmars DjupSnack drog vi Vidare till Hamnen där vi
Tillbringa ytterligare Några Värdefulla Timmar Tillsammans...





Lisa är en Galen & Härlig Tjej som Betyder Otroligt Mycket för Mig!
Hon är en Vän som Tagit Mitt Hjärta Med Storm & Är en Vän För Livet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0