RäKNa HiT & RäKNa DiT!

Idag, Mina Vänner, är det MatteStuga Här Hemma! =)



Hela MatBordet är Fullt av Kvitton som Ja Placerat ut i Olika Högar.
Varje år Förundras jag över hur MYCKET Kvitton jag Lyckas samla på Mig under ett år. En hel MatKasse har ja Fyllt med Ihop-Skrynklade-Kvitton som inte alls har med Företaget att Göra... *Suck*
Så Från och Med NU har ja Lovat Mig Själv att inte Spara på Några andra Kvitton som inte Rör Företaget, Punkt Slut! =)

Ja har även börjat Räkna ihop Summan av KardeMumman, Mycket Utgifter blir det på ett År! Än så Länge är ja Långt ifrån Klar men det Känns Gött att Vara igång med Deklaration 2010!

Imorn blir det Tv-inspelning här i Landskrona & Det ser ja fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0