SKa Vi SLå TiLL?

Imorse Vakna jag kl 08.30 - Pigg & Gla!
Gick då ut på en LångPromenad i Min Ensamhet & Njöt av Fåglarnas Sång & Skogens alla andra Ljud!

Kl 10 var vi Bjudna på Frukost hemma hos Mamma & Pappa. Som vanligt hade Papsen förberett Massa Smaskens & Bakat Bröd - MMM!
Sen åkte vi ner till MarmorBruket (Ni vet ett av Mina Favvoställen) för att kolla in ett HuS som var TiLL SaLu!









Foto: www.hemnet.se

Ja Ni, Ja måste erkänna att jag blev lite Förälskad i både Huset & Den Underbara Trädgården! I Mitt Huvud vet ja Redan hur ja skulle Placera ut Våra Möbler där inne =) Vi får Fundera & Se om Vi Slår till & Lägger ett Bud. Magkänslan känns bra men Johan & Ja är inte riktigt säkra på om vi vill ha "The Big House" här uppe i Trakterna eller i Skåne... Vi kommer nog alltid ha ett ställe här uppe & ett i Skåne eftersom Vi trivs så himla bra med hur vi har det nu!

Vi får la se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wooow! :) Så himla fint!!

Jag tycker det är så himla kul att ni börjat titta på hus! Ni skulle få (och göra det till) mysigaste hem! :) Jag är övertygad!

Men söta ni.. :( Ni kan ju inte flytta till Norrköping på... "heltid"..! :(

Jag skulle ju på abstinens!



Hus i Skåne är fint...! :)

bara så ni vet.

haha.



Massa kramar och all lycka till i er husletning!

Vi ses snart hoppas jag! :)

2010-04-25 @ 22:55:10
URL: http://musicfia.blogg.se/
Postat av: mio

Åh så härligt det ser ut!

2010-04-26 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0