KaRuSeLLeR & aNNaT SKoJ!

Vår Lilla Utflykt till Gröna Lund blev Riktigt Lyckad!
Jag blir verkligen som ett Barn på nytt som Springer mellan Karusellerna för att ja ska Hinna åka Så Mycket som Möjligt, Sicken himla tur att jag hade med Mig 2 Likasinnade som Hängde på! =)






FöRuToM aLLa RoLiGa KaRuSeLLeR NjöT Ja äVeN Av eN SoCKeRVaDD, MMM!




Den Häftigaste Upplevelsen var sista Åket i Fritt Fall med Valet TILT.
Det innebar att när man åkt upp till Toppen och satt och väntade på att Falla Ner så Tippades Stolarna framåt för att sedan Störta ner mot Marken.
Snacka om att Kroppen fick en Chock! Efteråt fick ja Värsta Kicken som gjorde att ja kunde Hålla Mig Pigg hela Bilresan Hem! =)

Ikväll ska ja Åka in till Norrköping, Augustifesten är igång, Min Vän Ullis fyller år och Hon & Hennes Man Peter ska Sjunga på Bakfickan. Ett bord är Bokat för Hennes Vänner som Vill Fira Henne & Jag ser fram emot en Kväll med Mycket Människor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0