FRaMMe i KoLMåRDsSKoGeN!

Igår körde jag Tillsammans med två Härliga Tjejer upp Mot Östergötland.
Hade fått många Varningar om Väglaget men Resan gick hur Fint som helst! Jag är ju rätt van vid att köra på Sliriga VinterVägar här i Trollskogen så därför brukar jag inte Oro mig utan istället Tänka på att Köra lite Lugnare & Hittills har det gått Bra!
Kom fram igårkväll vid 20-Tiden och har sedan dess Spenderat Tiden tillsammans med mina Härliga Föräldrar, har sagt det förr men jag känner mig så Lyckligt Lottad att jag fick såna ToppenFöräldrar! Tyvärr har ja inte kunnat Träffa dem så mycket senaste tiden eftersom jag under Hösten Jobbat mestadels i Skåne, därför känns det extra Gött att vara hos dem nu! =)

Snart kommer Syrran & Richard hit och Ja ser fram emot en Mysig UppesittarKväll
Med Mitt Goa Gäng!



ÖNSKaR aTT Ni FåR eR eN FiN JuL TiLLSaMMaNs MeD eRa NäRa & KäRa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0