JuLKLaPPsTiPs GäLLaNDe BaRN!

Idag har det Jobbats Hemfrån kan ja lova & eftersom jag fått så Himlans Mycket Gjort är ja extra Glad just nu! =)
Har bl.a Fixat med en hel del Beställningar gällande DriLL & DruLL skivan.
Vi sålde slut på alla Våra Skivor som vi hade på vårt Lager i Somras och har därefter fått en hel del förfrågningar om den. Anledningen till att vi inte beställt den tidigare är att vi egentligen skulle spelat in en NY skiva under Hösten men pga Väldigt Mycket Jobb så fick den Skiv-inspelningen bli framflyttad till 2011. Känns därför extra Gött att vi Nu ÄNTLIGEN fått den nya Leveransen av "ÄVENTYR" =)



I helgen var det många Föräldrar som köpte just den här skivan som Julklapp och ja tänkte därför passa på att göra lite Reklam för Min egna Produkt och Tipsa er som har Barn eller känner några barn om just våran Skiva! =)

Några beskrivande ord är "En Poppig, Trallvänlig & Tokig Skiva där det även finns Karaokelåtar så Barnen kan sjunga med"
Om ni vill Lyssna på Några låtar kan ni göra det HÄR
Julklapps-Priset är 120 kr.

Låter det intressant kan ni lämna en Kommentar med er
mailadress så kontaktar jag er =)

Kommentarer
Postat av: sofia eriksson

Hej

Undrar vart jag kan få tag på en drill & drill skiva. Det är det enda min sexåring har pratat om sista veckan.



Mvh

Sofia

2010-12-20 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0