GoTT NyTT ÅR!

Hoppas er NyårsAfton blev Lyckad & att Ni är Taggade inför det Nya Året!
Ja Fira Tillsammans med Några av Mina Vänner här i Landskrona.
Det Blev en Kväll Med SuperGod Mat, Mycket Skratt, Sång & Galenskaper!






Johan hade Anordnat en 5-Kamp & Han Var KlockRen som Dommare!



På Nyår Behöver man inte Följa alla Regler...







Emma (Värdinnan) hade Fixat Tavlor så att De som Ville Fick Måla en
Egen Tavla som Hon Sedan skulle Hänga upp i Sin Hall - Kul Idé tyckte Ja!



Vid 12-Slaget var Alla Goa & Glada Ute i Det Vackra VinterMörkret!






Under Den Första Dagen på det här Nya Året har ja Haft en Skön Känsla i Kroppen! Ja har haft en Härlig Dag med Vännerna som Övernatta Här & Vi har Filurat & Pratat om Vad vi skulle Vilja Uppnå under det Kommande Året!

Ja kommer Fortsätta Följa Mina Drömmar, Försöka Leva Mitt Liv Fullt ut, Planera in Mera Tid Med Mina Vänner & Njuta av Livet som just Helena Rask! =)

VaD HaR Ni FöR TaNKaR & PLaNeR iNFöR 2010?

Kommentarer
Postat av: Laila

godfortsättning önskar jag er

2010-01-02 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0