Ja KöR På!

Ja är fortfarande igång med Rensningen här Hemma. Den här Gången bestämde ja Mig för att Göra det ORDENTLIGT, vilket då även inneburit att ja Flera Gånger Kommit på Mig Själv med att Försöka Fuska. Därför har ja även fått Leka Lite Fröken & Fälla Några Höga Kommentarer till Mig Själv för att ja ska Fatta att det är Allvar! =)
Jag har insett att det kommer ta Några dagar för oss att gå igenom Hela Lägenhten & Källaren men det får det vara Värt! Är så Stolt över Mig själv just nu för den här gången blir det verkligen Skillnad här hemma! =)

Har märkt att ja även Tappat TidsPerspektivet helt, ja går på Mat & SovKlocklan helt enkelt & Det Funkar Fint!

Snart blir det ett Break iallafall, Grannen ville Bjuda på Efterrätt & inte är ja den som Tackar Nej till det inte! Hehe!


Kommentarer
Postat av: Mr.Nisse

kämpa på där borta

2010-01-10 @ 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0