TiLLBaKa i ViNTeRLaNDSKaPeT!

Just nu Sitter ja med en Varm Kopp Choklad i Mitt Kära Hus i Kolmården.
Vi körde upp Hit igår eftermidda & Möttes av ett Fantastiskt Vinterlandskap!

Känns Underbart att Vara tillbaka Här uppe i Vår Fridfulla Miljö!
Imorse bar det iväg på Promenad vid ett av Mina FavoritStällen...






Efter Promenaden Bjöd Syrran & Richard på FruksotBuffé i Sin Lya, Mums!

Ikväll åker Vi & Firar Min Goa Vän Karro som Tagit sin Jurist-Examen!
Känner på mig att det kommer bli en Rolig Kväll! =)




Kommentarer
Postat av: Disa+Alva du vet i förra säsongen BoomShakalack

du är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!

vi saknar dig massor!!!!

du är coolast i världen!!<3

hoppas du mår bäst

det gör vi!/coola ungarna (hoppas vi ialla fall!)

kram kram kram kram till helena bäst

ps

vi avgudar dig (och johan så klart!!)

2010-01-30 @ 19:13:34
Postat av: HeLeNa

Hej Tjejer!

Va NI är Gulliga!

Längtar tills vi ses igen!

KraaaM!

2010-02-01 @ 15:20:58
URL: http://hellur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0