DaGaR MeD UNDeRBaRa VäNNeR!

Har Njutit Riktigt Mycket under Mina Lediga Dagar & Har även fått Spendera
dem tillsammans med Massa Goa Vänner!
Emma stannade kvar hela Veckan & efter Några Dagar kom även
Familjen Cronstedt på Besök! =)



LiSa & CHRiSTiaN - 2 SuPeR HäRLiGa MäNNiSKoR!



MiSSiS MaJa-LiNa!



OCH GoDiNGeN BeNJaMiN!



EN aV DaGaRNa DRoG Vi TiLL DjuRPaRKeN!




DäR Har De SeDaN 1 åR TiLLBaKa eN BeRG-O-DaL-BaNa
& DeN åKTe Vi SåKLaRT!




EFTeR DeT ViLLe BaRNeN Se DeLFiN-SHoWeN - DeN VaR UPPSKaTTaD!




NäR Vi KoM HeM BLeV DeT FiKa... D BLiR DeT OFTa HeMMA HoS oSs! =)



OcH SeN KöRDe Vi KuBB, TjejeRNa MoT KiLLaRNa!





EN aNNaN DaG BaDa Vi i BRåViKeN!





Är så Glad över att Jag Har Så Fina Människor Omkring Mig!
Jag är Upprymd av Kärlek & Har Fått Så Mycket Ny Energi så att Jag just nu Känner Mig som en Duracell Kanin som Vill ut & Rädda Världen! Haha!
Min Energi kommer säkert Trivas den kommande Veckan, just nu Befinner jag Mig nämligen vid Lilla Lövhälla där Vår MusikKollo-Vecka 2 Dragit igång.
Alla Barnen Sover, till och med Bröderna Östberg så Jag är Ensam Vaken & Lyssnar till Barnens ZZZuzzzande Andetag... Livet är Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0