aTT ReSa!

Det här Året har verkligen Börjat med Några Härliga Resor för Mig! =)
Min Farmor har alltid sagt: "Är det något man ska Prioritera här i Livet så är det att Resa" Hon har rest mer än de flesta 92:åringar och är idag så Glad över det eftersom hon fått så Mycket Fina Minnen från så Många olika Platser. Hon Tittar ofta Tillbaka i sina Fotoalbum och "Reser Dit igen"
Det låter så Vackert & Mysigt tycker ja! Så skulle ja också vilja ha det när ja blir Gammal & När ja inte Längre kan Flänga Runt för Mycket... Men än är jag ju inte där Så Nu får Ja Passa på att Njuta av Livet HÄR & NU!

Känns därför helt Underbart att VI idag Åker iväg på Min & Pappas Gemensamma FödelsedagsPresent!
1 Vecka i Värmen på Teneriffa blir det Tillsammans med Mina Älskade FamiljeMedlemmar; Johan, Mamsen, Papsen, Syrran & Richard! =)



HoPpaS aTT Ni FåR eN FiN VecKa HäR HeMMa i SVeRiGe!

Kommentarer
Postat av: Zara

Jisses vad ni reser!! Är inte ett dugg avis ;)

trevlig resa & hälsa alla!!

Kram

ps. Saknar er Ds.

2010-03-18 @ 23:07:58
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0