EN LåNG & HäRLiG DaG!

Imorse ringde klockan redan 06.00, kändes liiiiiiiite ovant att gå upp så tidigt men efter 15 min i Duschen kände jag mig Redo för en Ny Dag! =)
Kl 09.00 var vi sedan på plats inne i Norrköping på ett Möte med en Man som vi kanske kommer att ha & göra med en del framöver =)

Efter det käka Vi Lunch på en ThaiRestaurang & därefter körde vi ut till några Skolor & dela ut lite Affischer om Sommarens MusikKollo. Det har redan börjat komma in Nya anmälningar nu under eftermiddagen, Barnen skriver så Härliga mail med massa frågor om allt möjligt som de vill ha svar på, De är för söta & Jag svarar med Glädje på alla deras frågor! =)

Har även hunnit med att lägga in lite Nya Bilder på Datorn & bland dem hitta jag den här Ljuvliga Bilden med Vilma...



Nu ska ja Bege mig hem till Syrran & Richard för att Tillbringa Resten av Kvällen där!

Hoppas Ni har Det Fint i VårVädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0