HoMe PaRTy!

Go Kväll Mina Vänner!

Är Nyligen Hemkommen från en Mycket Mysig Tillställning!
Det var ett såkallat "Home Party" där Värdinnan inte var någon mindre än Annika, Min Goda Vän från Rydebäck =)
Det bjöds på Fika (jo ja tackar) och så var det Visning av Massa Fina Prylar i Helena-Stuk från "Perfect Home"




Jag som är väldigt Spontan, var för en gångs skull Duktig, dvs köpte inte ALLT som ja ville ha vilket ja ibland annars kan få som infall att "Unna" mig.
Så ja KAN vara ekonomisk om ja VILL! =)

Annars har ja varit på 2 Viktiga Möten idag.
Började smida lite nya Planer inför nästa år och det kan bli riktigt Coolt om det blir av vilket jag verkligen Önskar & Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0