iNTeRVju & NyA iDéeR!

Imorse när ja Vakna Fick Jag ett StädRyck & DET tog jag Vara på så efter 1 tim var det FinFint Här Hemma igen!
Gjorde sen en FruktSallad till Frukost eftersom jag inte ville vara alltför mätt på vårt inbokade Lunchmöte kl 11.00.
På Ettans Café bjöds det på en God Wook & Efter det gjorde vi en Intervju för en Tidning från StockholmsTrakten. Därefter pratade vi om våra idéer gällande Framtiden och Förhoppningsvis kommer Vi (Johan, Ja, Reportern: Ingalill & hennes Man Lasse) göra ett Projekt på Skolor ihop Framöver. Älskar när en ny Idé tar fart & när det Bubblar sådär Härligt inom en! =)

Nu till en annan sak, min Vän hittade för ett tag sedan en Tropisk SköldPadda som Någon "slängt ut" i naturen. Det var ren tur att hon hitta honom annars hade han nog inte levt nu eftersom det är så pass kallt på Nätterna fortfarande. Då Hon tyvärr inte har plats för fler djur i sitt hem söker Hon nu en Ny (Vänlig) Människa som vill ta hand om denna lilla Krabat. Om inte jag hade Rest så mycket i Mitt Jobb hade jag mer än gärna Tagit hand om Honom... Han behöver en Yta där han både kan Simma i Vatten och Vara på land.



Är det någon som är intresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0