MoRS DaG!

Sov Länge idag, dvs gick upp vid 12-tiden eftersom det blev sent inatt.
Fixade sedan Frulle till Mig & Syrran som sov över här. Johan vakna tidigare än oss så han gjorde oss Sällskap med en Kaffe. =)
Sedan Låg Vi & Slappa & Snacka på Vår Altan & Njöt av det Fina Vädret.

Efter det Kände vi att Vi behövde Få Energi & Komma igång Så Vi Gick en LångPromenad på ca 1 mil.
Vi snacka om allt Möjligt & Kom in på Några Minnen från Teneriffa där vi var i Vintras, Var en Underbar Resa det =)



Vi Filura även på vad vi ska hitta på för Kul till Mamma som kommer hem idag.
Hon & Pappa har haft en Helg i Stockholm och kl 18 ska ja Hämta dem vid Tåget.
Ska Bli Mysigt att Spendera Kvällen med Dem.
Jag tror, ärligt talat, att jag har en av de Finaste Mammorna i Världen.
Hon är en Fantastisk Lyssnare & Ställer alltid upp till 100%.
Att hon sedan är Rolig & lite Galen gör ju inte Saken Sämre. Är så Tacksam & Lycklig för att hon är just ♥ Min Mamma ♥!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0