MoT PReMiäReN aV RoNJa RöVaRDoTTeR!

Började även denna Morgon med en SpringTur.
7 km Blidde det och det var Riktigt Skönt! =)

Under Dagen jag jobbat Hemifrån & Skrivit in lite Nya Spelningar i Kalendern!
Alldeles nyss var Vi iväg & köpte Premiär-Presenter & Käka Middag på Fiket i Krokek.
Nu är vi hemma en Snabbis för att Ta med oss lite extra Kläder ifall det blir Kallt ikväll, Vi ska nämligen åka ner till TrollBerget på First Camp här i Kolmården där det är Premiär av Ronja RövarDotter



Jag blev för några månader sedan erbjuden att Producera den här Föreställningen och att Spela Lovis men ja tackade Nej pga att det Krocka med TV-inspelningen av Boom Shakalack. Så är det ibland, att Roliga Jobb Krockar med Varann men sånt står jag gärna ut med eftersom jag får jag jobba med sånt som ja Älskar! =)

Ha en Fin Kväll Allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0