SPRiNGTuR!

Imorse när ja Vakna (någon timme senare än Mr) fick Johan för sig att Han ville Springa med Mig.
Ja brukar vara lite Slö på "Morgnarna" & tycker det är Skönt att Gå en Promenad innan Frukost men just idag passade det mig alldeles ypperligt!
Så vi körde lite Intervall Träning.
Först Gick vi, sen Jogga, sen Gick vi & sen Spurta vi.
Det var länge sen jag sprang sådär fort & jag har glömt hur Kul det Va!
Ni vet Känslan när man Springer sådär Snabbt så benen knappt hänger mé... Kändes som jag var tillbaka på Gympan i Skolan & Tävla mot Grabbarna, i det här fallet fick Johan vara alla Grabbar... Haha!



Hemma blev det sedan en STOR Frulle ute i det Vackra Vädret.
Under Dagen har ja även hunnit Bocka av Massa HemmaFix från Dagens Lista.
Just nu Sprider sig Doften av Taccos här Hemma & Jag ser fram emot att Käka Maten som Min Underbaring har Lagat =)

HoPpaS Ni FåR eN FiN KväLL!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs att springa. Jag borde springa mer och oftare!

2010-05-28 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0